Wsparcie klienta

Ze względu na dynamikę rozwoju współczesnego biznesu i wzrost regionalnych przedstawicielstw firm, inwestowanie w personelu administracyjny pododdziałów przedsiębiorstwa jest obowiązkowym elementem wspierającym orientację na klienta.

Właśnie dla takich rozwiązań Adelina Call Center proponuje usługę „Wsparcie klienta”, poprzez którą wyszkoleni konsultanci efektywnie pomagają rozwiązać najmniejszy problem, poprzez obsługę wezwań telefonicznych i zawiadomień elektronicznych które są adresowane do Was.

PODSTAWOWE MOŻLIWOŚCI:

  • użycie przez zleceniodawcę sieci dla otrzymania połączeń z numerów ogólnych bądź prywatnych;
  • powitanie klientów w imieniu firmy-zleceniodawcy czy zleceniodawcy jak osoby fizycznej;
  • otrzymanie zapytania od klienta, wraz z odpowiedzią;
  • łączenie klienta z zleceniodawcą i/albo zleceniodawcy z klientem w dowolnym kraju świata po specjalnych taryfach;
  • użycie współczesnego systemu interaktywnej głosowej odpowiedzi (IVR – interactive voice response).

ROZSZERZONE MOŻLIWOŚCI:

  • obróbka poczty elektronicznej, czatów oraz  korespondencji;
  • uczestnictwo w rozmowie między klientem i zleceniodawcą dla zabezpieczenia prawidłowego tłumaczenia (min. rosyjski, angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski oraz pozostałe języki);
  • spełnienie polecenia zleceniodawcy odnośnie poszukiwania koniecznej informacji kontaktowej, zarezerwowania biletów lotniczych, itd.

Jesteśmy pewni, że nasze „Wsparcie klienta” potrafi stać się skutecznym narzędziem optymalizacji pracy Państwa własnego personelu, organizacja jednego punktu dostępu do bazy firmy  bez względu na rozmiary biznesu oraz  zabezpieczenie  szybkiego kontaktu z odpowiednimi współpracownikami, tym samym daje to możliwość wykorzystania każdego połączenia przychodzącego  jako potencjonalnego nowego kontraktu/sprzedaży.

pracuj z najlepszymi
KARIERA
ZOBACZ
Poznaj możliwości Adelina
WSPÓŁPRACA
ZOBACZ