Infolinie 0-800

Usługa „Infolinia 0 800” która wchodzi w skład działań  Adelina Call Center daje od samego początku przewagę pośród innych rozwiązań.

ZADBAJ O KLIENTÓW

„Linia informacyjna”, „strefa  zamówień”, „wirtualne biuro” oraz  dodatkowej usługi, które są integralną częścią kształtowania lojalnych oraz długofalowych relacji z istniejącymi i potencjalnymi klientami, a mianowicie – możliwość wykonania  bezpłatnego połączenia  przez konsumenta końcowego z dowolnego punktu w danym kraju  na wydzielony numer usługi „infolinia 0 800”.

EFEKTYWNA PRACA

Usługa 0 800 – jest bardzo efektywnym narzędziem pracy które motywuje i upraszcza możliwość kontaktu Państwa klienta z odpowiednim sektorem Waszej firmy.

Użycie usługi „infolinia 0 800” zwiększy reakcję audytorium docelowego na zamieszczoną reklamę, pozwoli otrzymać ocenę efektywności przeprowadzonej kampanii reklamowej, zabezpieczy jedyny punkt dostępu Państwa klienta do kampanii, poprawny wybór taryf optymizuje koszty telekomunikacyjne i pozytywnie wpływa na wygląd  Państwa wizerunku, co zwiększa orientację klienta ostatecznego na produkt bądź usługę. Nasi specjaliści zapewniają dla Państwa przygotowanie wszystkich informacji w sposób umożliwiający łatwe  zapamiętanie przez klienta.

pracuj z najlepszymi
KARIERA
ZOBACZ
Poznaj możliwości Adelina
WSPÓŁPRACA
ZOBACZ