Aktualizacja bazy klientów

Większość największych  firm na świecie   już od dawna  posługuje się  ideologią pracy Customer Relationship Management i systemem zarządzania  stosunków z klientami, które są bardzo skutecznym narzędziem zwiększenia lojalności klientów do wizerunku firmy  i budowania odpowiednich  stosunków biznesowych. Jednak, często powstają kwestie związane z aktualizacją bazy informacji.

W ramach usługi „Aktualizacja baz danych”, Adelina Call Center umozliwia dostosowanie Państwa bazy klientów do odpowiedniego  dla Państwa formatu, a mianowicie:

  • aktualizuje numery telefoniczne, sprawdzając wcześniej konieczność przeprowadzenia takiego działania, możliwa przemiana numeracji ATS, dostępność numerów komórkowych;
  • aktualizuje informację adresową, w tym zmiany nazw ulic i indeksów pocztowych;
  • pracuje z klientem, aktualizując inne dane, których obecność jest wymagana dla Państwa kierunku biznesowego.

Technologiczne i operatorskie zasoby Adelina Call Center pozwalają spełniać ponad 50 000 rekordów w ciągu dnia , co gwarantuje efektowne obsłużenie bazy danych nawet największych korporacji.

Usługa „Aktualizacja baz danych” – ta rozwiązanie zapewniające:

  • informowanie klientów o nowych usługach i towarach Państwa firmy;
  • przypominanie klientom o istniejących towarach i usługach;
  • otrzymywanie potwierdzenia o zgodzie klienta na przetwarzanie danych osobowych;
pracuj z najlepszymi
KARIERA
ZOBACZ
Poznaj możliwości Adelina
WSPÓŁPRACA
ZOBACZ