Ankietowanie i przesłuchania

Obecność koniecznej informacji o stanie środowiska marketingowego ma rozstrzygające znaczenie dla każdej marki, która planuje odnieść sukcesu w swoim obszarze  działania. Taka  informacja minimalizuje ryzyko podjęcia błędnych decyzji strategicznych, tym samym zwiększając szanse na osiągnięcie finansowego sukcesu.

PRZEWAGA TECHNOLOGICZNA

W ramach usługi „Ankietowanie i przesłuchanie” Adelina Call Center przeprowadza ilościowe i jakościowe badania marketingowe na zapleczu technologii ankietowania telefonicznego. Współczesny kompleks programowo-operacyjny, który jest wyposażony w niezbędnych sprzęt  i programowymi, pozwala obrabiać ponad 50 000 linii wychodzących na dobę, co zabezpiecza szybką i jakościową obróbkę danych.

WYKWALIFIKOWANY PERSONEL

Wykwalifikowani ankieterzy, którzy przeszli  specjalnie przygotowane szkolenie, badają  respondentów, zapisując odpowiedzi w bazie danych. Oprogramowanie, które jest wykorzystywane przy przeprowadzeniu przesłuchań, w całości kontroluje proces rozmowy , a także ogranicza możliwość błędu przy wypełnieniu ankiet, dlatego  jakość wychodzących danych będzie maksymalnie wysoka.

PEŁNA ANALIZA SPRAWOZDANIA

Profesjonaliści Adelina Call Center obrabiają i przeprowadzają analizę zebranych danych, które otrzymują  Państwo  w postaci sprawozdania. Informacja w sprawozdaniu jest przedstawiona w wygodnym dla użycia i interpretacji formacie.

pracuj z najlepszymi
KARIERA
ZOBACZ
Poznaj możliwości Adelina
WSPÓŁPRACA
ZOBACZ