O Nas

O Firmie

Adelina Call Center – największe Centrum Kontaktowe Ukrainy z 12-letnim doświadczeniem obsługi na rynku. Personel firmy liczy blisko 4000 współpracowników, którzy obsługują około 50 000 000 zapytań od klientów rocznie, w 11 językach za pomocą współczesnych środków telekomunikacyjnych.

naszą misją jest Obsługa międzynarodowych projektów w stałej współpracy z partnerami z całego świata.

wartości adelina call center

1. ludzie

Wiemy że to właśnie osoby zatrudnione w naszej firmie stanowią jej filar. Stawiamy na kompetentnych i odpowiedzialnych pracowników, którzy dążą do ciągłego rozwoju gwarantującego maksymalny indywidualny oraz firmowy wynik.

2. idee

Jesteśmy otwarci na nowe pomysły współpracy oraz funkcjonowania. Kreatywność to główna cecha która pozwala rozwijać nasz  oraz naszych partnerów biznes.

3. Partnerstwo

Pielęgnujemy relacje na każdym poziomie współpracy, tak by każdy z naszych partnerów zawsze był usatysfakcjonowany.

4. Rozwój

Troszczymy się o profesjonalny i indywidualny wzrost naszych współpracowników, stale powiększając liczbę oddziałów oraz spectrum usług w naszej ofercie.

5. Przywództwo

Prowadzimy naszych partnerów poprzez procesy biznesowe, dające optymalizację kosztów ponoszonych przed współpracą. Przekazując khno-how wypracowane przez lata.

dbamy o możliwość ciągłego rozwoju dla współpracowników w strukturach firmy

pracuj z najlepszymi
KARIERA
ZOBACZ
Poznaj możliwości Adelina
WSPÓŁPRACA
ZOBACZ