Nagrody

2010

Najlepsza jakość obsługi klientów na Ukrainie – pierwsze miejsce zajął projekt „FreshTel” (Adelina obsługuje 100% wezwań), drugie miejsce zajął projekt MTS Ukraina (Adelina obsługuje 60% wezwań).

2011

Najlepsza jakość obsługi wśród Centrów Kontaktowych WNP (forum CCW 2012, m. Moskwa) – wspólnie z МTS Ukraina (Adelina obsługuje 65% wezwań).

2011 – 2014

Złoto, Srebro, Brąz w Rankingu w Londynie, Wiedniu, Lizbonie, Las Vegas

  • The Best Executive/Leader EMEA Award London and 3. miejsce w Worldwide Las Vegas
  • 2 brąz w światowym finale, Las Vegas, Listopad 2012
  • 1 złoto w Best Supervisor Worldwide, Las Vegas, Listopad 2013
  • 1 złoto Best Recruiter (EMEA), Lisbona, 2014

Dwa drugie miejsca (Best Trainer, Best Telesales Agent), jedno trzecie miejsce (Best Quality Auditor), 11 czwartych miejsc (Best Supervisor, Best Customer Support Agent, Best Telesales Agent) i jedno szóste miejsce (Best Operational Manager) wśród 2128 uczestników po regionie EMEA i więcej 15000 z całego świata.

2012 – 2013

Lider branży w Ukrainie (dane według dochodów, Ministerstwo Statystyki Ukrainy) Member of Global Contact Center Association.

2009 – 2014

Największe outsourcingowe Centrum Kontaktowe w Ukrainie, CIS TOP10 (ccw research).

pracuj z najlepszymi
KARIERA
ZOBACZ
Poznaj możliwości Adelina
WSPÓŁPRACA
ZOBACZ